2014. jún. 27.

Pizsama szabásminta szerkesztése...

 Mindig is tetszett és tettszik Noodlehead pizsamája! Főleg a derék megoldás... meg az egyszerűsége, lazasága. De nekiállni még nem mertem. Egy kicsit bizonytalan vagyok ezekben a "leveszem a szabásmintát egy másikról" dolgokban, bár Bébibogyónak már varrtam ezzel a technikával levett mintából, rugdalódzót. Talán azért riaszt ennyire, mert nem egy "csöpp" dologról van szó, hanem egy egész nadrágról! :) Mondhatni megijesztenek a nagy dolgok. :) Így hát elkezdtem kutakodni...


Szokták mondani, aki keres, az talál! És milyen igazuk van! Sikerült ráakadnom a Youtube-on egy kis videóra, ahol számomra is érthetően bemutatják, hogyan is kell egy egyszerű pizsamanadrágot megszerkeszteni. 
Íme a bemutató, amiről eddig beszéltem:




Az egyszerűség kedvéért lerajzoltam magamnak a kész ábrát, hogy kéznél legyen a mérésnél és ne kelljen folyton a kis filmet néznem, pörgetnem, hogy mik azok a mérések, amik kelleni fognak a szerkesztés során. Plusz még be tudom írni a centiket is, így tuti nem fogom eltéveszteni,, hogy melyik méret mihez tartozik.


Ez lenne az általam készített ábra. Kérlek nézzétek el nekem a nyers fordítást és az egyszerűséget, nem vagyok képzett varrónő, nem ismerem a szakszavakat. De számomra ez így érthető és azt gondolom ez a legfontosabb.
És végül ITT van még egy pizsama-gatyó, aminek a szár megoldása tetszik... lehet kombinálni kellene a kettőt! :) Remélem meghoztam a kedveteket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...