2014. júl. 31.

Nadrág dömping


 Az unokahúgomtól, Pattitól kaptunk rengeteg kinőtt ruhát, újrahasznosításra.
Mivel meguntam a bébipatenttal való csatározást, és pólókat nem akartam csinálni, mert feleslegesnek tartom, mi nem is hordunk pólót, csak bodyt + nadrágot, Így kizárásos alapon maradt a gatyó. Ebben az egy ruhadarabban nem fog szűkölködni a Drágám! Kettő hatalmas zacskónyi ruha várja a sorsát.
Múlt héten, már annyira utáltam rájuk nézni, hogy erőt vettem magamon, átnéztem őket (raktam el egypár vastagabb darabot őszre, télre, hiszen ki tudja milyen ütemben nődögél, majd akkor megalkotom őket).
Tehát a legutóbbi termés végeredménye, három rövid-, kettő hosszú nadrág lett. Egy rövidet le sem fényképeztem, mert azt előre megvarrtam, így tutira jó lesz a szabásminta. És jó is lett! Egyébként én készítettem, az egyik rövid farmerjáról vettem le. Nem csináltam belőle nagy ügyet, két részből vannak összevarrva.


 Itt láthatjátok is. Jobb oldalt a naci, ami a szabásmintát adta. Az a pirosnak rémlő pedig valójában rozsda-barna... lévén, hogy fiam van, s bármennyire is divatos manapság a fiúknak a rózsaszín, piros, én holtbiztos nem adnék a gyerekemre.


És a darabok összeálltak :)


Ha szeretnél te is varrogatni a Bébibogyódnak, itt NADRÁG, BODYNADRÁG és egy egyszerű NADRÁG szabásmintát találsz.
Kellemes varrogatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...