2015. okt. 28.

Újabb babák

 És igen, megint babákat horgolok, pedig már nem egyszer megfogadtam, hogy már valami kis állatkát kellene alkotni. Annyi szép minden van... mackó, zsiráf, egér... vagy ló! Lovat még nem is készítettem! Na majd a következő... vagy majd egyszer :)

Ez a hölgyemény nem kicsi, 35cm, ami szerintem az amigurumiknál nagynak számít. A nyitóképen lévő kék hajú lányka megrendelésre készült, a kis virágok a szoknyájánál pedig egy kis bónusz :) Mert ugye a pillangó-gombhoz kellenek virágok is.
Szóval, ha te is szertnéd szerettedet meglepni karácsonyra egy ilyen babával, még nem késő rendelni! A horgolást is beleszámítva, bőven odaér hozzád! ;) Persze, ha nem vacillálsz túl sokáig!

És hogy mik az előnyei egy ilyen babának?
  • nem tucat-áru
  • te válaszhatod meg a színeket, amivel dolgozom
  • haj-ügyileg is lehet variálni
  • pluszban kérhetsz rá kis kiegészítőket (lásd. virágok)
  • valamint a szoknya rész is kivitelezhető máshogyan
Egyébként ő az első ilyen babám, az ő haja szempilla-fonalból készült. Ördögfiókám, már akkor szemet vetett rá, mikor még hajatlan volt, mindig megtapizta, játszott vele, így nem volt más választásom az övé lett. Azóta alvás előtt mindig simi-simi van a hajával :) Szegénykém nem is készült el teljesen, hiszen hiányzik a gallérja, cipője, de ez már így marad, hiszen így is szeretik.


A kék hajú lányka pedig megrendelésre készült, szerencsére semmi megkötés nem volt a haja színén kívül. Ő már azért kidolgozottabb (még jó, nem szeretek összecsapott dolgokat kiadni a kezemből). Bár itt azért változtattam a mintán itt-ott egy kicsit, tényleg csak egy kicsit, hogy a magam ízlésére formáljam. Gallérja is lett, sőt találtam egy kék pillangó-gombot is, s hála az égnek, kéket :), így kerültek fel a virágok a szoknyájához. Nekem tetszik az összhatás, és szerettem horgolni is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...