2015. dec. 22.

Terítőcske

Megvallom őszíntén, hogy nekem valahogy nem jönnek be a horgolt terítők. Mindig nagyanyám jut eszembe, a kis nippjeivel, melyek alatt kicsike teítők díszelegtek. Hogy utáltam port törölni.... Talán, most ezért nincs a polcokon ilyesmi.

A jég viszont megtört, amikor megláttam ezt a kis terítőt! Hatalmába kerített a "el kell készítenem" érzés. Biztos ti is voltatok már így :)
És még aznap készen is lett!
Paramétereit tekintve, 1,4-es tűvel horgolva, blokkolás után, 21cm az átmérője, úgyhogy nagyságilag nekem közepes, bár, ha egy másfél méteres asztalterítőhöz mérjük...
 Viszont, hogy hova teszem... Lehet böködök még 1-2 darabot és elajándékozom. :) Halkan megsúgom, még mindig csodálattal nézek erre a mintára, tényleg elvarázsolt!
És itt a kép, amin megpillantottam... (fehérben is gyönyörű)
 De akkor lássuk a mintát is! Olasz jelmagyarázat volt hozzá, amit utólagos engedélyetekkel átírtam (tudom, hogy az "öreg motorosoknak" nincs is rá szüksége, de gondoltam a fiatalabb, lelkes, új, még nem nagyon "bejáratott" generációnak jól fog jönni), itt-ott belefirkáltam, hogy jobban kivehetőek legyenek a pálcák.
Horgolótűket elő, jó bökdösést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...